Nach dem d4s die Version 1.1 veröffentlichte war er mit vielen dingen noch nicht 100% zufrieden, also beschloss er weiter dran zu basteln. Gesagt getan und die Version 1.2 war geboren, es wurden zahlreiche Veränderungen und Verbesserungen gemacht und der Source Code ist nun endlich auch mit am Bord aber seht selbst:
added support for 1/1/1 chipset SNES/SFC
added persistent highscore saving to SRAM
added level completion screens
added support for new msu1 command (audio error)
fixed glitching sprite tiles after game over/new game (super rare)
fixed wrongly allocated palette on hud sprites (super rare)
fixed death events in level 4
fixed death event in level1
fixed black flickering on scene change
fixed invalid frames on real hardware (relatively rare)
fixed single-frame gfx glitch on dashboard when dying
fixed flicker on video load
fixed pause not pausing video bug
fixed super logo not getting deleted (super rare)
fixed dashboard bg layer having wrong tilemap size
Super Road Blaster v1.2 für das fantastische Super Nintendo! (Download von 453 MB)
Spielhandbuch
[video]